2013-06-26

Dagen startade inte riktigt bra, skulle gå upp klockan 06:30 men vaknade 07:30. Vilket betyder att jag skulle haft 5 minuter på mig att gå till bussen. Som tur är så jobbade jag ensam idag så behövde egentligen inte passa någon tid. Det var väl lite jobbigt att komma en timme försent men ingen brydde sig om det så tillslut gjorde jag inte det heller. Alla var bara glada att jag dök upp så att de skulle slippa göra mitt jobb på eftermiddagen.
 
Efter jobbet så var jag tvungen att vänta 2 timmar i staden innan min buss gick hem. Blev en timmes fika och sedan lite impulsköp som ni kan se nedan. Har nu krypit ner i sängen efter en dusch för att läsa och dricka te ♥ 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0